Partnerzy wspierający
KGHM Orlen Tauron
Kultowe zabawki Fisher-Price w nowej ekologicznej odsłonie

Zabawki Fisher-Price w nowej odsłonie. Najmłodsi mają dwie kultowe eko zabawki do wyboru. Koncern Mattel szuka sposobów na zrównoważoną produkcję

Światowy lider produkcji zabawek, mająca ponad 90 lat marka Fisher-Price wprowadza na rynek dwie zabawki, które po raz pierwszy występują w wersji przyjaznej środowisku. Odświeżone zestawy klocków i kółek dostępne są już w Polsce. Materiały, z których powstają zabawki i ich opakowania, mogą zostać poddane recyklingowi.

Przeczytaj też: Stella McCartney eksperymentuje z grzybami, to może być hit

Mattel, czyli właściciel Fisher_Price, chce ograniczyć produkcję odpadów i zapowiada całą serię zmian w swojej działalności. Pierwsze ważne działania wdrożono prawie 10 lat temu. Już w 2011 roku sformułowano zasady zrównoważonego pozyskiwania surowców, następnie wprowadzono etykietę How2Recykle, która zawiera instrukcje dotyczące recyklingu. Konsekwencją tych działań było wyprodukowanie zestawów dla najmłodszych, które będą przyjazne środowisku. Oba zestawy mają opakowania z certyfikatem Forest Stewardship Council (FSC).

Przeczytaj też: Volkswagen w elektromobilnym wyścigu o pole position

Mattel do produkcji zabawek Fisher-Price wykorzystuje już w 93 proc. materiały pochodzące z recyklingu lub zrównoważonej wycinki drzew. Celem jest 100 proc. takiej produkcji w 2030 roku we wszystkich markach należących do grupy. Grupa już w 2018 roku osiągnęła 90 proc. swojego celu. W skład grupy Mattel wchodzą: Barbie, Hot Wheels, American Girl, Fisher-Price, Thomas & Friends i Mega.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies