Green-news.pl to internetowy serwis informacyjny. Piszemy o działaniach, dzięki którym ludzie ograniczają swój negatywny wpływ na środowisko, a przy tym dbają o własne zdrowie i komfort życia. Przeczytacie tutaj między innymi o:
- proekologiczych działaniach podejmowanych przez świat biznesu,
- działaniach na rzecz ochrony środowiska i klimatu oraz czystego powietrza,
- recyclingu i upcyclingu,
- wpływie codziennych ludzkich wyborów, nawyków, stylu życia na środowisko i klimat.
e-mail: kontakt@green-news.pl
Redaktor naczelna
W dziennikarstwie od 2006 r. Zaczynała w "Gazecie Giełdy Parkiet", gdzie specjalizowała się w tematyce szeroko pojętej elektroenergetyki. Później publikowała również w "Rzeczpospolitej", "Bloomberg Businesweek Polska", w serwisie internetowym "Wysokie Napięcie", który współtworzyła, a ostatnio w "Dzienniku Gazecie Prawnej"
W latach 2015-2018 była czterokrotnie nagradzana w konkursie Towarowej Giełdy Energii za najlepsze artykuły poświęcone rynkom energii elektrycznej i gazu. W 2017 roku otrzymała tytuł Dziennikarza roku.
Pokaż wszystkie artykuły autoraSekretarz redakcji
Od 2013 r. do 2015 r. dziennikarz "Dziennika Gazety Prawnej". W latach 2009-2012 pełnił funkcję rzecznika prasowego Urzędu Komunikacji Elektronicznej a w latach 2015-2016 rzecznika Urzędu Transportu Kolejowego. Obecnie jest też sekretarzem redakcji serwisu cashless.pl.
Wcześniej był dziennikarzem Gazety Giełdy Parkiet. W latach 1997-2008 pracował dla Kancelarii Sejmu RP jako specjalista do spraw analiz i informacji oraz redaktor Biura Komisji Sejmowych i Biura Informacyjnego Sejmu RP. Pierwsze kroki na ścieżce zawodowej stawiał w świecie finansów. W latach 1994-1996 był specjalistą ds. rynku pierwotnego w Biurze Maklerskim PBK. Ukończył Uniwersytet Warszawski na Wydziale Politologii i Nauk Społecznych Instytutu Dziennikarstwa.
Pokaż wszystkie artykuły autoraRedaktor
Ma dwudziestoletnie doświadczenie dziennikarskie. W latach 2010-2015 publikował w Dzienniku Gazecie Prawnej. Wcześniej pisał między innymi w Gazecie Giełdy Parkiet, Pulsie Biznesu, Gazecie Bankowej i miesięczniku Pieniądz. Obecnie jest redaktorem naczelnym serwisu cashless.pl.
Uhonorowany tytułem Dziennikarza Roku przez Kapitułę VII Kongresu Gospodarki Elektronicznej w 2012 r. Laureat Nagrody Dziennikarskiej Związku Banków Polskich im. Mariana Krzaka w 2013 r. W tym samym roku nominowany do Nagrody im. Eugeniusza Kwiatkowskiego. W roku 2015 wyróżniony w konkursie na Dziennikarza Roku przez X Kongres Gospodarki Elektronicznej.
Pokaż wszystkie artykuły autoraDziennikarz
Dziennikarz technologiczny i motoryzacyjny. Publikuje m.in. w „Focusie”, „National Geographic Traveler” i „Mercedes Benz magazine”.
Pokaż wszystkie artykuły autoraDziennikarz
Dziennikarz od blisko 20 lat zajmujący się telekomunikacją i nowymi technologiami, a jeszcze dłużej piszący o giełdzie i świecie finansów. W przeszłości dziennikarz „Gazety Wyborczej” (1989-1994). „Rzeczpospolitej” (1994-2006) i „Dziennika Gazety Prawnej” (2006-2010). Od 2010 r. wolny strzelec współpracujący obecnie m.in. z serwisem telekomunikacyjnym Telko.in i Obserwatorem Finansowym, a także z „Parkietem” i miesięcznikiem „My Company Polska”. Absolwent Politechniki Warszawskiej.
Pokaż wszystkie artykuły autoraDziennikarz
Student drugiego roku dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, stawiający pierwsze kroki w zawodzie. Chce się specjalizować w tematyce związanej z nowoczesną motoryzacją, zmieniającymi się trendami młodego pokolenia i ekologicznym stylem życia.
Pokaż wszystkie artykuły autoraW Polsce niestety na zakup auta zdecydować mogą się co najwyżej mieszkańcy zachodniej Polski, często podróżujący do Berlina. Tam znajduje się najbliższy punkt ładowania takich aut
Komisja Europejska pod rządami Ursuli von der Leyen przedstawiła szczegóły swojego zielonego planu. Do marca przyszłego roku gotowe ma być nowe prawo klimatyczne UE
Auta elektryczne są jeszcze bardzo drogie, ale to nie znaczy, że przymierzajac się do kupna samochodu nie możesz zrobić czegoś dla klimatu. Kup mniejszy i lżejszy
W pełni naładowana bateria o pojemności 78kWh w tym aucie pozwoli pokonać 400 km
Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny. Jeżeli nie otrzymacie takiego linka, sprawdźcie swoją skrzynkę ze spamem.
Auta elektryczne są jeszcze bardzo drogie, ale to nie znaczy, że przymierzajac się do kupna samochodu nie możesz zrobić czegoś dla klimatu. Kup mniejszy i lżejszy
Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.
Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies.