Partnerzy wspierający
KGHM Orlen Tauron
Green Podcast 26: Krzysztof Gubański o rowerach towarowych w mieście – elektrycznych, rodzinnych, kurierskich i całorocznych

Autor bloga Jeden Samochód Mniej opowiada o tym jak rowery towarowe zmieniają miasta, jak mogą wyglądać huby przeładunkowe

Elektromobilność rowerowa w Polsce nie ma wsparcia, rozwija się organicznie. Subsydiowana, jak pokazują przykłady z różnych krajów, realnie pomaga ograniczać ruch samochodów w centrach miast, zmienia je na bardziej dostępne. Oszczędza czas, zdrowie i pieniądze.

Krzysztof Gubański, aktywista miejski, prowadzący blog Jeden Samochód Mniej wyjaśnia w tym podcaście z czym wiąże się rowerowa rewolucja w miastach, na własnym przykładzie pokazuje, że rowerem cargo (pełniącym funkcję roweru rodzinnego) można jeździć cały rok, dlaczego rozwijają się rowerowe marki premium.

W tym podcaście odpowiadamy na pytania:

  • czy koronowana głowa może odwozić dzieci do przedszkola rowerem towarowym?
  • czy rowery cargo mieszczą się na ścieżkach rowerowych?
  • jak zaaranżować hub przeładunkowy?
  • kto w Polsce może zarobić na elektromobilności towarowej?

– rozmawiała Agata Rzędowska.

Więcej na temat rowerowych trendów dowiesz się z artykułów:

Romet zyskuje na rowerowym trendzie

TrybEco, polski startup przejmie Volt Scooters

Rower - wielki nieobecny podczas COP26

Wypożyczamy rowery niezależnie w jakiej części świata mieszkamy - podsumowanie ośmiu lat badań

Luksusowe rowery od Luisa Vuitton'a

oraz najnowszej książki wydawnictwa Wysoki Zamek „Rowerowe miasto. Holenderski sposób na ożywienie miejskiej przestrzeni” napisanej przez Melissę i Chrisa Bruntlett

KATEGORIA
STYL ŻYCIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies