Partnerzy wspierający
KGHM Orlen Tauron
W salonie Canal+ kupisz... instalację fotowoltaiczną. Dla klientów przygotowano bonusy

Platforma telewizyjna nawiązała współpracę z Hymon Energy

Wchodząc do salonu Canal+ klient jeszcze niedawno zastanawiał się, jaki pakiet telewizji satelitarnej wybrać. Czasy się jednak zmieniają i użytkownik takich usług może nie tylko konsumować energię elektryczną, ale też ją produkować. W tym celu nie będzie musiał poszukiwać firmy, która przedstawi mu ofertę i wypełniać szeregu formalności – Canal+ chce to wszystko ułatwić. Firma przekonuje, że taki krok z jej strony wydaje się czymś oczywistym.

Przeczytaj też: Jest polski sklep internetowy z fotowoltaiką

Canal+ poinformował o nawiązaniu współpracy z Hymon Energy – dostawcą fotowoltaiki dla domu. Partnerstwo ma polegać na tym, że osoby odwiedzające salon platformy telewizyjnej będą mogły zapoznać się z ofertą na instalację systemów fotowoltaiki i umówić na spotkanie z konsultantem Hymon Energy. Bezpłatnie przeprowadzi on audyt energetyczny i przygotuje dla klienta projekt oraz wycenę instalacji.

Usługa ma być kompleksowa: doradca przedstawi szczegółowe warunki oferty, oszacuje wymaganą moc instalacji, dobierze odpowiednie panele, falownik i pozostałe elementy. W cenie usługi znajdą się wszystkie wymagane świadectwa oraz certyfikaty. Hymon Energy w imieniu klienta zgłosi też instalację do zakładu energetycznego, by ten wymienił licznik na dwukierunkowy. Firma zapewnia, że termin realizacji usługi to maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.

Przeczytaj też: Właściciel stacji paliw Avia wchodzi na rynek fotowoltaiki

Warto podkreślić, że instalacja Hymon Energy kwalifikuje się do skorzystania z dotacji do 5 tys. zł w ramach programu "Mój prąd", o którym możecie przeczytać w tym miejscu. Canal+ przewiduje także bonus dla klientów za samo wyrażenie zgody na kontakt ze strony doradcy partnera. Otrzymają oni na trzy miesiące jedną z czterech opcji dodatkowych do wyboru: kanały HBO, Filmbox, Eleven Sports lub Polsat Sport Premium.

W serwisie green-news.pl pisaliśmy już, że fotowoltaika szturmem bierze polski rynek. W energetyce słonecznej mamy już prawie 2 gigawaty mocy. Oznacza to, że moc źródeł fotowoltaicznych w ujęciu rocznym skoczyła o 176,38 proc. Na tanią energię ze słońca stawia m.in. sieć polskich dyskontów Dino, która zamontuje panele fotowoltaiczne zarówno na nowych, jak i istniejących sklepach. Już na początku 2021 roku moc paneli zainstalowanych na dachach kilkuset marketów sięgnie około 14 megawatów.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies